DOLAR 32,8248 0.04%
EURO 35,2439 -0.18%
ALTIN 2.451,13-1,53
BITCOIN %
İstanbul
24°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

adana haber - agrı haber - haber ajansı - akdag haber - akit tv haber - almanya haber - ana haber bülteni - news haber - ankara haber - arabistan haber - asayiş haber - spor haber - ataköy haber - avrupa gazetesi - avustralya haber - aybastı haber - azerbaycan haber - bağdat haber - bartın haber - başakşehir haber - basın bülten - batum haber - bayburt haber - beykent haber - bilişim haber - boomerang haber - çankırı haber - cnbc haber - cnn haber - dobra haber - doğuş gazetesi - dolunay haber - doruk haber - dünya haber merkezi - ermenistan haber - flash haber - fox haber - fox tv haber - fransa haber - gazete gündem - gaziantep haber - gaziantep haber - giresun haber - global bülten - gümüşhane haber - gümüşhane manşet/a> - gürcistan haber - haber28 haber - 365 haber - 365tv haber - haber60 haber - haber ajansı - haber aktif - best haber - birgün haber - objektif haber - haber özetleri - sizin haber - hakkari haber - hep haber - ığdır haber - ılgın haber - ingiltere haber - internet haber - iskenderun haber - istihbarat haber - kadının sesi haber - kanada haber - kanal24 haber - kanal7 haber - kanal a haber - kanal t haber - kapsam haber - karadeniz haber - karamürsel haber - kazakistan haber - kent haber - kıbrıs haber - kıbrıs tv haber - küçükçekmece haber - maçka haber - madtv haber - magazinpress haber - makedonia haber - malatya haber - megachannel haber - merkez ana haber - muş haber - olay tv haber - öncü haber - özbekistan haber - özgür haber - özlem haber - parti haber - pause haber - polis haber - samsun gazete haber - sandıklı haber - seçim haber - sendika haber - show haber - show tv haber - sivil haber - star tv haber - suriye haber - tatil haber - teşkilat haber - tokat gazete haber - trt1 haber - türkistan haber - tv5 haber - tvnet haber - ultra haber - ulusal bülten haber - ulusal kanal haber - vatan haber - uluslararası haber - yerel bülten haber - yeryüzü haber - zaman haber - adalet haber - adana gündem haber - alem haber - aliağa haber - amasya haber - anadolu manşet haber - ankara güncel haber - antalya haber - antep gazetesi haber - askeri haber - aydın haber - bağcılar haber - basın haber - beylikdüzü haber - beypazarı haber - beyşehir haber - bodrum haber - bomba haber - bozkır haber - cep haber - çeşme haber - denizli gündem haber - doğubeyazıt haber -elbistan haber - erzurum gündem haber - evrensel haber - evrim haber - gaziantep bülten haber - girişim haber - gölbaşı haber - 365 haber - 44 haber - 73 haber - 77 haber - aksiyon haber - arşiv haber - bir haber - channel haber - karadeniz haber - özet haber - port haber - sosyal haber - haber yazıyo - haber yelkeni - hemen haber - istanbul haber - istanbul son haber - kandıra haber - kars manşet haber - kayseri manşet haber - magazin tv haber - merzifon haber - nesil haber - news haber - onay haber - ordu manşet haber - şafak haber - samsun manşet haber - sarıyer haber - sarıyer son haber - sky haber - tarım haber - taşova haber - trabzon manşet haber - video haber - yükseliş haber - zafer haber - küre haber - haber - haber - anadolu haber - antakya haber - çarşamba haber - aksiyon haber - haber turu - ulusal haber - internet gazetesi haber - millet gazetesi haber" - moda haber -organik haber -smart haber -terme haber - zara haber
Nissan İçin Motor Sporunun Ötesinde Bir Tutku: Formula E
44 okunma

Nissan İçin Motor Sporunun Ötesinde Bir Tutku: Formula E

ABONE OL
26 Şubat 2024 00:48
Nissan İçin Motor Sporunun Ötesinde Bir Tutku: Formula E
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Nissan, en son teknoloji, sürdürülebilirlik ve heyecan verici rekabetin heyecan verici bir birleşimi olan Formula E’nin bir motor sporundan daha fazlası olduğuna inanıyor.

 

Bu spor Nissan için daha yeşil ve daha akıllı bir geleceğe doğru derin bir değişimi temsil ediyor. 

Nissan, Formula E’yi yarış kazanmanın ötesinde, elektrifikasyon alanındaki onlarca yıllık uzmanlığını paylaşmak ve sürdürülebilirlik taahhüdünü pekiştirmek için ideal bir platform olarak görüyor.

Nissan: Japonya’nın Formula E’deki tek otomobil üreticisi

En son elektrikli araç teknolojisini küresel bir izleyici kitlesi önünde sergilemeye kararlı olan Nissan, ilk yarışına, ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonası’nın 5. Sezonunda (2018/2019) çıktı. Nissan, bu seriye katılan ilk ve tek Japon üretici oldu. Nissan müşterilerinin yaptığı 16 milyar kilometreden elde edilen veriler ve içgörüler, Nissan’ın yarış teknolojisi tasarımında önemli bir rol oynadı. Bu arada, yarış pistinde öğrenilen dersler, Nissan’ın yeni nesil yolda giden elektrikli araçlarını şekillendirmeye yardımcı oluyor.

Yarış Otomobili: Formula E Gen3

Nissan’ın Formula E’de yarıştığı Gen3 yarış araçları arkadan itişli ancak ön tarafta rejenerasyon için bir motora da sahip. Formula-E’de bir yarışta kullanılan enerjinin en az %40’ı rejeneratif frenleme ile sağlanıyor ve bu da Gen3’leri dünyanın en verimli yarış arabaları yapıyor. Gen2 seleflerine göre, yeni nesil Gen3 yarış otomobilleri %40 daha fazla güç üretiyorlar ve 350 kW maksimum güce ve 322 km/saat azami hıza ulaşabiliyorlar. Ayrıca Gen2 araçlardan daha hafif ve daha küçük olmaları sayesinde tekerlekten tekerleğe daha hızlı ve çevik bir yarış imkanı sunuyorlar.

Çevre: Daha sürdürülebilir bir geleceğe doğru yarış

Formula E, dünyanın tek tamamen elektrikli tek koltuklu FIA Dünya Şampiyonası ve net sıfır karbon ayak izi ile sertifikalandırılan ilk küresel spor. Nissan ve diğer katılımcılar, sıfır emisyon çözümlerine ve sürdürülebilir uygulamalara bağlılıkları sayesinde yenilikçi ve heyecan verici sürüş deneyimleri sunuyor.

Yarış: Hepsi bir günde

Formula E yarışları hızlı formatlarıyla ünlü0. Yarışma geçici sokak pistlerinde gerçekleştiriliyor ve antrenman, sıralama ve yarışların hepsi aynı gün yapılıyor. Hata payı çok az olduğu için, teknolojik hüner, hazırlık ve sürüş becerisi başarının ana anahtarları. Isınma turlarının ardından pole pozisyonu için eleme usulü, heyecan verici bir sıralamaya gidiliyor. İlk etapta herkese 220 kw dolu batarya hakkı tanınıyor. Sonrasında Takımlar ve pilotlar ikiye ayrılıyor. A grubu ve B grubu. Eşleşmeler sezon içerisindeki duruma göre belirleniyor. Yarı final etabından sonra ise 250kw dolu bataryaya izin veriliyor. Ve pole pozisyonları belirleniyor.  

Formula E bir güç oyunu

Elektrikli güç aktarma organlarında onlarca yıllık uzmanlığa sahip olan Nissan, yarış EV’lerinin performansını artırmak için kapsamlı bilgi birikiminden yararlanıyor. Tüm Gen3 Formula E araçları ortak bir batarya kullanıyor ve maksimum 350 kW güce sahip. Formula E’yi diğer motor sporlarından ayıran şey, stratejik enerji yönetiminin oynadığı roldür. Her sürücü, yarış stratejisi ve güç tahsisine ilişkin saliselik kararların bir karışımıyla pistte ilerler ve sonuçta kazananı belirliyor.

Sağır edici gürültü olmadan tüm heyecan

Formula E yarışçılarının fütüristik sesi, ortalama bir otomobilinden sadece 10 desibel daha fazla, yaklaşık 80 desibeldir. Bu düşük gürültü seviyesi, Formula E yarışlarının şehir merkezlerine daha yakın yapılmasını ve daha geniş kitleleri çekmesini sağlıyor. Tüm ailenin keyif alabileceği bir etkinlik. Formula E aynı zamanda sürücülerin elektrikli araçların heyecan verici performansı konusunda eğitilmesinde de rol oynuyor. İnsanlar elektrikli araçların sadece pratik, verimli ve çevre için harika değil, aynı zamanda sürüşünün de çok eğlenceli olduğunu giderek daha fazla fark ediyor.

Zihinler önemlidir: Beyinden Performansa program

Diğer motor sporlarında olduğu gibi Formula E’de de sürücülerin karar verme, hızlı tepki verme, stres ve yorgunluğa karşı dirençli olma özelliklerine büyük önem veriliyor. Nissan’ın Beyinden Performansa programı, profesyonel yarış sürücülerinin beyinlerinin benzersiz anatomik özelliklerini belirlemek için en son teknoloji beyin görüntüleme ve analizini kullanıyor. Beyin haritalaması yoluyla, beyinsel performanslarını optimize etmek için özelleştirilmiş bir sürücü eğitim programı hazırlanıyor.

Pilotlar: Oliver Rowland ve Sacha Fenestraz

Japon kültürünün hayranı olan Sacha Fenestraz, takımla sadece beşinci yarışında Cape Town E-Prix’sinde pol pozisyonunu ve en hızlı Formula E turunu elde etti. Oliver Rowland, Nissan’ın Formula E’ye başladığı yıl olan 2018’de takıma çaylak olarak katıldı. Rowland, 2020’de Berlin’de kazandığı zafer de dahil olmak üzere Nissan ile altı pole pozisyonu ve altı podyum elde etti. İki sürücü strateji konusunda işbirliği yapıyor ve yarışlarda birbirlerinin sınırlarını zorlarken pist dışında da birbirlerini destekliyorlar.

Japon mirasını ve daha fazlasını kucaklamak

Nissan yarış aracının kiraz çiçeği görünümü hem takımın Japon mirasına hem de elektrikli araç teknolojisinin temsil ettiği cesur yeni başlangıca bir selam niteliğinde. Ancak 10. Sezon için Japonya’nın ikonik çiçeğini bir kez daha öne çıkarma kararı bir tasarım tercihinin ötesine geçiyor. 

Tokyo E-Prix: Formula E’nin Japonya’daki ilk yarışı

Nissan Tokyo E-Prix ile birlikte anavatanına ve köklerine geri dönüyor. Japonya’da yapılacak olan bu ilk Formula E yarışı ile Tokyo Big Sight sergi merkezini çevreleyen sokaklar 30 Mart’ta tamamen elektrikli motor sporlarındaki en hızlı, en hafif ve teknolojik olarak en gelişmiş araçlara ev sahipliği yapacak. 2,6 km’lik sokak pistinde 18 zorlu dönüş ve yüksek hızlı düzlükler yer alıyor. 20.000’e yakın taraftar, Tokyo’nun göz alıcı silüetinin fonunda aksiyonun ortaya çıkışını izleyecek.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
erzurum escortdedektiffixbetKurumsal Mail Hizmetimatadorbethukuk forumevden eve nakliyaterzurum escortŞehirler Arası Nakliyateşya depolamaşehirler arası nakliyatDeneme bonusu veren sitelerhabercasibomeşya depolamaistanbul evden eve nakliyatdeneme bonusuescort bayanwebmaster forumcasibom
Sitemizi ziyaret ederek Türk bahis severler arasında oldukça popüler olan siteleri inceleyebilirsiniz. Yüksek oranları ve çeşitli bonusları ile tanınan yeni bahis sitelerini yeni üyelerine cazip deneme bonusları sunan web sitelerini sizler için ücretsiz listeler.
deneme bonusu veren siteler kullanıcılarına bedava bahis yapma fırsatı sunar. Bu bonuslar, kullanıcıların siteyi tanımasına yardımcı olur. Bahis siteleri, deneme bonusları ile kullanıcı çekmeye çalışır. Güvenilir siteler, bu bonuslarla öne çıkar ve kullanıcı memnuniyeti sağlar.